Menu
pl pl-PL / en
Aktualności
 
     

Bezpieczny podpis elektroniczny

2015-01-13

Podpis elektroniczny jest rodzajem osobistego podpisu, który obowiązuje w cyfrowym świecie. Ma taką samą ważność i unikalność jak podpis odręczny. Posiada również taką samą moc prawną, zatem może być wykorzystywany do oficjalnego podpisywania i nadawania mocy prawnej wszelkim dokumentom, które funkcjonują w wersji elektronicznej. Dzięki własnemu podpisowi elektronicznemu możesz załatwiać wszystkie istotne sprawy szybko, bezpiecznie i wygodnie przez Internet. Podpis elektroniczny może być obecnie stosowany m.in.:

- w korespondencji z urzędami (ZUS, Urząd Skarbowy) oraz do podpisywania pism i decyzji administracyjnych przez urzędy,
- składania deklaracji celnych i podatkowych,
- podpisywania zgłoszeń ubezpieczenia społecznego (również system PUE ZUS),
- elektronicznego podpisywania umów i dokumentów w obrocie handlowym i cywilno-prawnym,
- podpisywania faktur elektronicznych,
- podpisywania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego,
- podpisywania raportów dla Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
- korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
- podpisywania dokumentacji medycznej.

Firmy, które jeszcze nie posiadąją podpisu a spełniają wymagania narzucone przez fiskusa, powinny jak najszybciej w taki podpis się zaopatrzyć, kontaktując się z firmą OPEGIEKA. Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem Unizeto Technologies SA, uprawnionym do świadczenia usług sprzedaży podpisu elektronicznego, który posiada Punkt Potwierdzenia Tożsamości (PPT).

Zakup podpisu elektronicznego na potrzeby działalności gospodarczej może być zakwalifikowany jako koszt uzyskania przychodu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Umów się na spotkanie z naszym doradcą już dziś! Nr telefonu +48 55 237 60 44.
Adres biura OPEGIEKA - al. Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg.

2015