Menu
pl pl-PL / en
Arkusze organizacyjne

System informatyczny wspomagający przygotowanie arkuszy organizacyjnych placówki oraz analizowanie i przetwarzanie zawartych w nich danych zarówno przez placówki, jak i Organ prowadzący.

Arkusz organizacyjny przedszkola
  • tworzenie planu pracy przedszkola
  • automatyczne wyliczanie liczby etatów i godzin ponadwymiarowych pracowników pedagogicznych
  • tworzenie organizacji pracy zajęć specjalistycznych
  • tworzenie organizacji pracy zajęć dodatkowych
  • ewidencja etatów pracowników administracji i obsługi
  • tworzenie zestawień i raportów
  • sprawdzanie korelacji
  • analiza kosztów placówki
Arkusz organizacyjny szkoły
  • tworzenie organizacji pracy oddziałów i pracowników pedagogicznych, administracji i obsługi
  • możliwość przydziału godzin dyrektorskich, tworzenia łączeń międzyoddziałowych i podziału na grupy
  • tworzenie zestawień i raportów
  • kontrola poprawności wprowadzonych przydziałów
  • analiza kosztów placówki
Korzyści dla Klienta
  • optymalizacja wykorzystania zasobów ludzkich w procesie dydaktycznym
  • kompleksowa informacja o strukturze podległych jednostek w szczególności w strukturze oddziałów i grup oraz kadrze realizującej zadania dydaktyczne
  • zmniejszenie pracochłonności oraz żmudnego sprawdzania arkuszy pod względem kompletności i zgodności z wymogami - automatyczna weryfikacja arkuszy
  • rzetelność przesyłanych danych dzięki zastosowaniu mechanizmów kontrolnych
  • oszczędność czasu i nakładu pracy dzięki zastosowaniu mechanizmów kontrolnych oraz możliwości przeglądania szczegółowo pojedynczego arkusza każdej placówki lub dostępu do zbiorczych podsumowań statystycznych
  • przechowywanie arkuszy obecnych oraz archiwalnych w repozytorium
  • zbiorcza informacja na temat kadry i realizowanych przez nią godzin dydaktycznych, w tym godzin wymiarowych i ponadwymiarowych
  • ujednolicenie terminologii przedmiotów i zawodów. Jednolite słowniki organizacyjne zapewniają spójność danych
  • zatwierdzanie w pełni elektronicznych wersji arkusza organizacyjnego (projekt + aneks)
  • wydruk wszystkich standardowych dokumentów będących podstawą do zatwierdzania projektu organizacji, a także aneksu do arkusza
  • bieżące dokonywanie podsumowań i zestawień