HYDRO - Zintegrowany system akustyczno-optyczny służący do inwentaryzacji obiektów hydrotechnicznych
Całkowita wartość projektu - 1 907 686,00 PLN
Kwota dofinansowania OPEGIEKA - 709 686,00 PLN
Okres realizacji - 02.2015 – 01.2017
Program - Projekt naukowo-badawczy prowadzony w ramach Programu Badań Stosowanych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju prowadzony razem z Politechniką Gdańską
Cel - Celem projektu jest opracowanie mobilnego systemu skanowania podwodnego i nadwodnego, który znajdzie zastosowanie we wszelkich pracach wymagających dokładnych, szczegółowych i spójnych pomiarów podwodnych i nadwodnych, szczególnie w dziedzinach związanych z inwentaryzacją, pomiarami i monitoringiem obiektów w strefie nadbrzeżnej.
Zapytanie ofertowe z dn. 11 września 2015
W związku z realizacją projektu „Zintegrowany system akustyczno-optyczny służący inwentaryzacji obiektów hydrotechnicznych”, realizowanego przy wsparciu NCBR w ramach Programu Badań Stosowanych, zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na zakup lasera do zastosowań w systemach widzenia maszynowego (Machine Vision Laser), na potrzeby w/w projektu. Poniżej szczegóły odnośnie zapytania cenowego:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup lasera do zastosowań w systemach widzenia maszynowego o parametrach zdefiniowanych w specyfikacji do zamówienia (Specyfikacja dostępna w siedzibie firmy OPEGIEKA przy Alei Tysiąclecia 11 lub mailowo po uprzednim kontakcie telefonicznym) Pełen zakres zadania obejmuje dostawę urządzenia zdefiniowanego w specyfikacji Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
Termin wykonania zamówienia:
45 dni roboczych od momentu podpisania umowy.
Kryteria oceny:
Cena 100%
Termin składania ofert:
Oferty wraz z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji oraz Formularzem dot. warunków gwarancji (załącznik nr 2), należy złożyć drogą mailową w terminie do 25.09.2015 do godziny 9:00 na adres mailowy zamawiającego rozwoj@opegieka.pl z dopiskiem „Oferta – PBS3 247498 HYDRA”. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu przez Zamawiającego.
Tryb rozpatrzenia ofert:
Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia ofert. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu – zgodnie z zasadą konkurencyjności – przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje mailowo Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz terminie podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Umowa zostanie przekazana wybranemu Oferentowi wraz z informacją o wyłonieniu.
Uwagi końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia wykonawcy w ramach niniejszego zapytania bez podawania przyczyny.
Osobami do kontaktu z ramienia Zamawiającego są:
- w sprawach technicznych dotyczących szczegółów konstrukcji drona: Jakub Krawczyk 055/237 60 41
- w sprawach formalnych Katarzyna Greczycho 055/237 60 48
- W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Zapytanie ofertowe z dn. 02 lutego 2016
W związku z realizacją projektu „Zintegrowany system akustyczno-optyczny służący inwentaryzacji obiektów hydrotechnicznych”, realizowanego przy wsparciu NCBR w ramach Programu Badań Stosowanych, zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na zakup kamery przemysłowej oraz komponentów do zastosowań w systemach wizyjnych, na potrzeby w/w projektu. Poniżej szczegóły odnośnie zapytania cenowego:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kamera przemysłowej i komponenty do zastosowań w systemach wizyjnych o parametrach zdefiniowanych w specyfikacji do zamówienia (Specyfikacja dostępna w siedzibie firmy OPEGIEKA przy Alei Tysiąclecia 11 lub mailowo po uprzednim kontakcie telefonicznym) Pełen zakres zadania obejmuje dostawy elementów zdefiniowanych w opisie przedmiotu zamówienia
Termin wykonania zamówienia:
35 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Kryteria oceny:
Cena 100%
Termin składania ofert:
Oferty wraz z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji oraz Formularzem dot. warunków gwarancji (załącznik nr 2), należy złożyć drogą mailową w terminie do 09.02.2016 do godziny 9:00 na adres mailowy zamawiającego rozwoj@opegieka.pl z dopiskiem „Oferta – PBS3 247498 HYDRA”. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu przez Zamawiającego.
Tryb rozpatrzenia ofert:
Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia ofert. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu – zgodnie z zasadą konkurencyjności – przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje mailowo Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz terminie podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Umowa zostanie przekazana wybranemu Oferentowi wraz z informacją o wyłonieniu.
Uwagi końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyłonienia wykonawcy w ramach niniejszego zapytania bez podawania przyczyny.
Osobami do kontaktu z ramienia Zamawiającego są:
- w sprawach technicznych: Maciej Kapczyńskimaciej.kapczynski@opegieka.pl
- w sprawach formalnych Katarzyna Greczycho katarzyna.greczycho@opegieka.pl
W przypadku pytań prosimy o kontakt.